כל מה שהעסק שלכם צריך כדי להצליח, במקום אחד.
וללא עלות!

״התכנית לעסקים קטנים״ של קונקטים מספקת לכם שלל כלים מתקדמים לניהול מוצלח ויעיל של העסק, הכל במקום אחד, וחינם לחלוטין עבור חברות עם עד 10 עובדים.

התחילו עכשיו בחינם!

למעלה מ-36,000 חברות ברחבי העולם בוטחות בנו

suny-logo
istore logo
yes logo
jrdutyfree logo
asuta ashdod logo
home canter logo
logo-sourasky-HB
flying cargo logo

״האפליקציה הזו שינתה את הדרך שבה אני מנהל את העסק שלי. זו ההחלטה הכי טובה שאי פעם קיבלתי״

״התכנית לעסקים קטנים״ כוללת גישה מלאה לכלל המוצרים והפיצ׳רים של קונקטים, עם המון יכולות מדהימות שעסקים קטנים צריכים כדי לשפר את התקשורת עם העובדים, לייעל תהליכים תפעוליים, לחסוך זמן רב על פעולות ידניות, ולעזור לעסק לצמוח מהר יותר ועם הרבה פחות מאמץ.

 

שעון נוכחות
עם GPS

ניהול יומן
עבודה ומשמרות

ניהול משימות
והאצלת סמכויות

טפסים וצ׳קליסטים
דיגיטליים

צ׳אט
פנים ארגוני

מרכזי ידע
ללא מגבלות אחסון

עדכונים
ואישורי קריאה

הוקרות
והטבות

הדרכות
וקליטת עובדים

ניהול
מסמכי עובדים

ניהול זמן ונוכחות עובדים מעולם לא היו קלים יותר

שעון נוכחות מבוסס מיקום, ניהול משמרות, וגיליון שעות מדויק שיחסוך לכם זמן וטעויות לקראת סוף החודש

  • יומן העבודה מאפשר לכם לשבץ עובדים למשמרות או עבודות בקלות, להציג מידע רלוונטי כולל קבצים מכל סוג, משימות, ומיקום. כך תוכלו להיות בטוחים שכל העובדים יודעים איפה להיות, מתי, ומה לעשות
  • בין אם בשטח, בחנות, או אצל הלקוח, שעון הנוכחות מאפשר לעובדים לתעד את שעות העבודה שלהם בקלות מכל מקום ובאמצעות כל מכשיר. ואתם כמנהלים? תוכלו לדעת בזמן בדיוק מי עובד על מה ומאיפה, בין אם אתם במשרד או בשטח
  • סוף החודש הגיע וזה הזמן למשכורות? אין בעיה! עם גיליון השעות של קונקטים תהיו בטוחים ששעות העובדים מדויקות ב-100% וששום דבר לא נפל בין הכסאות, כולל מערכת אישורים לבקשות עובדים, תיעוד היעדרויות, ועוד
התחילו עכשיו בחינם!

מהיום, אתם ארגון דיגיטלי. יעיל יותר, ירוק יותר, מתקדם יותר

ניהול משימות מזדמנות, טפסים או צ׳קליסטים שצריך למלא כל יום, הכל - מהשטח למשרד בזמן אמת.

  • תגידו ביי ביי לניירת! כל טופס, צ׳קליסט או מסמך שהעובדים עד היום מילאו על גבי נייר, יכול להפוך לדיגיטלי תוך דקות. בין אם מדובר בטופס החזר הוצאות, צ׳קליסט פתיחת חנות, דוח בטיחות, או כל דבר אחר שהעסק שלכם צריך
  • אפשרו לעובדים שלכם להעביר כל סוג מידע בצורה פשוטה ומיידית, כולל העלאת תמונות וקבצים מכל סוג, שיתוף מיקום, חתימות דיגיטליות, ועוד הרבה יותר! 
  • צרו משימות אישיות או לצוותים, קבעו זמן לביצוע וקבלו עדכונים בזמן אמת על התקדמות, ודעו בכל רגע נתון אילו משימות בוצעו ואילו משימות עדיין פתוחות
התחילו עכשיו בחינם!

מגוון כלים לתקשורת ומחוברות ארגונית

כל התקשורת הארגונית במקום אחד, נגיש, קל, ומאובטח. כך תוכלו להבטיח שכולם תמיד מעודכנים תוך הפרדה בריאה בין חיים ועבודה

  • צ׳ט עוצמתי אך אינטואטיבי לשימוש לשיחות אישיות או קבוצתיות, שלא מתערבב עם השיחות של החיים הפרטיים, ומאפשר לכם כמנהלים שליטה מלאה על התקשורת בארגון
  • פרסמו עדכונים על גבי הפיד הארגוני, דעו בזמן אמת מי קרא את העדכון שלכם, ואפשרו לעובדים להשאר מחוברים ומעורבים ללא כל מאמץ
  • הנגישו לעובדים ספריות מידע, נהלים, מדריכים תפעוליים, חומרי הדרכה, קבצים, או כל דבר אחר. תמיד עדכני, תמיד זמין, ומכל מקום
התחילו עכשיו בחינם!

אנחנו תומכים בעסקים קטנים כדי שיוכלו להגשים חלומות גדולים

פתרון חסר תקדים לכל עסק קטן

נהלו את העובדים מקצה לקצה באפליקציה אחת

פלטפורמה קלה לשימוש וללא צורךבהדרכה

שירות לקוחות שזמין 24/7 ומדריכים טכניים שנגישים לכם בכל זמן

זו לא גרסה עם יכולות מינימאליות, זהו הדבר האמיתי, ובחינם!

תשובות לשאלות נפוצות

כן! התכנית לעסקים קטנים היא ללא עלות עבור עסקים קטנים עם עד 10 עובדים!
כל אותו זמן שיש לכם עד 10 משתמשים במערכת (פעילים ובארכיון), אתם לא צריכים לשלם עבור השירות וכלל היכולות פתוחות עבורכם עם גישה מלאה לכל המוצרים שלנו שעסקים קטנים צריכים כדי להתייעל ולהצליח.

אין קאץ׳. התכנית לעסקים קטנים כוללת גישה מלאה לכל ההאבים, המוצרים, והיכולות הכי מתקדמות שלנו, לגמרי בחינם.

התכנית לעסקים קטנים כוללת גישה ללא עלות לכלל המוצרים והפיצ׳רים, בשווי של למעלה מ-12,000 ש״ח בשנה (שווי היכולות בתכנית ה״מומחה״):

האב התפעול: שעון נוכחות, יומן עבודה, טפסים, וניהול משימות

האב התקשורת: צ׳אט, עדכונים, ספר טלפונים, סקרים, אירועים, מרכז ידע

האב הדרכה ואנשים: קורסים, מבחנים, מסמכים, הוקרות, מטבעות וירטואליים, חגיגות, ציר זמן

התכנית לעסקים קטנים היא חלק מהחזון של קונקטים מיום הקמתה: אנחנו מאמינים שכל עסק ישתמש באפליקציה או יישום מרכזי לניהול העובדים שאינם נגישים למחשב, נמצאים בשטח, ברצפת המכירה או הייצור, ואנו רוצים להיות במרכז העשייה הזו תוך הנגשת פתרונות שאמורים לפתור בעיות אמיתיות, יום-יומיות עבור עסקים קטנים. אנו עושים זאת לא רק באמצעות פתרונות טכנולוגיים מצוינים, אלא גם באמצעות שירות לקוחות יוצא דופן ותמיכה אנושית זמינה ומקצועית.

בזמן המגיפה, ראינו כמה עסקים קטנים מתקשים להתמודד עם המשבר הקיים, חלקם אפילו מצטמצמים או נסגרים, וידענו שאנחנו צריכים להביא את החזון שלנו לכדי מציאות כמה שיותר מהר.
המהלך הזה מעולם לא היה נדרש או חשוב יותר מאשר עכשיו, במיוחד לאור הקשיים בשווקים, אינפלציה, בעיות העסקה ועוד.

קונקטים נבנתה עבור כולם, כולל אלו שלא רגילים להשתמש בהרבה כלים טכנולוגיים במהלך יום העבודה 🙂 הרשמו וראו בעצמכם כמה קונקטים קלה לשימוש. בנוסף, אתם יכולים לגשת למרכז העזרה שלנו בכל עת, הכולל מאות מדריכים, הסברים וסרטונים שיעזרו לכם לצאת לדרך במהרה! ואם יש לכם שאלה עבורנו, צוות התמיכה שלנו זמין עבורכם 24/7 וישמח לעזור!

אין צורך להדרכה כדי להתחיל להשתמש ולהנות מקונקטים בארגון שלכם כבר היום 🙂 האפליקציה נבנתה במיוחד עבור עובדי שלא יושבים מול מחשב, כך שאפילו מי שאין לו אוריינטציה טכנולוגית גבוהה מוצא את קונקטים ממש קלה לשימוש! אנחנו עובדים קשה כדי לשמור את חווית המשתמש פשוטה ואינטואטיבית, כך שאף עובד לא צריך הדרכה על האפליקציה כדי להבין כיצד היא עובדת.

העסק שלכם בצמיחה? זה מדהים! אנחנו רואים בשקיפות ערך עליון עבור הלקוחות שלנו, ולכן חשוב לנו שתדעו בדיוק כמה השירות יעלה לכם ברגע שגדלו. אתם יכולים לצפות במחירון שלנו כאן, או פשוט ליצור איתנו קשר ישירות 🙂