פתרון אחד כולל לניהול נוכחות וימי חופשה
היפרדו ממעקב שעות עבודה באמצעות רשימות, טבלאות ואקסלים! כעת תוכלו לנהל את כל בקשות החופשה במקום אחד, להגדיר נהלים ברורים לכל סוג היעדרות, לעקוב אחר יתרות חופשה, ולנהל בקלות את כל סוגיות הנוכחות, הישר מהנייד.
למעלה מ-50,000 חברות ברחבי העולם בוטחות בנו
מעקב אחר יתרות חופשה מכל מקום
נהלו בבהירות את כל בקשות ההיעדרות במרוכז ועדכנו את המאזן בזריזות ישירות מהטלפון הנייד.
היכן שלא תהיו, Connecteam מעניקה לך ולצוות שלך הבנה ברורה ומיידית של כל ימי ההיעדרות, עם היכולת לעדכן מכל מקום.
יצירה והגדרת נהלים בקליק
צרו ונהלו תהליכים לכל סוגי ההיעדרות, בתשלום או ללא - והקצו אותם בזריזות לקבוצות מוגדרות מראש.
נהלו את מדיניות ההיעדרות בארגון שלכם באמצעות בחירה ממגוון תבניות של נהלים והגדרות, או צרו כאלו בעצמכם. מעניקים לעובדים שלכם זכויות על ימי מילואים, מאפשרים ימי מחלת הורה או ילד, מעניקים ימי חופשה מרוכזים- כעת הכל במקום אחד מותאם בדיוק לארגון שלכם.
כל מה שצריך כדי לנהל נוכחות ממקום אחד
התחילו לנהל היעדרויות עובדים מקצה לקצה, באפליקציה אחת.
הכירו את הכלי החדש שלכם לניהול הנוכחות בארגון. פיקוח ובקרה מקצה לקצה, החל מבקשות וסקירה כללית ועד מידע ותיעוד של היעדרויות העובדים – ולחבר הכל למגוון היכולות המוצעות לכם ב – Connecteam.
חישוב חופשות בתשלום באופן אוטומטי
החליפו את כל עבודת החישוב הידנית, ודאו שכל ההיעדרויות בהתאם לכללים שהגדרתם מראש ותעדו את כל הרשומות ממקום אחד.
חסכו שעות רבות בחישוב חופשות עובדים, היפטרו מכל החישובים הידניים והמסובכים בעזרת אוטומציות מהירות, התחברו לשעון הנוכחות שלכם, והתחילו לתעד הכל באמצעות אפליקציה אחת.