מנהל המשימות שלנו מתאים לכולם!

ניהול משימות

בין אם אתם צריכים יומן לניהול משמרות שוטפות, פרויקטים מורכבים או משימות מזדמנות Connecteam דואגת לכם!

  • משימות חוזרות
  • אוטומציה של משימות
  • טפסים דיגיטליים מותאמים אישית
  • תקשורת מהירה וממוקדת בהתאם למשימה
ניהול משימות

מנהל המשימות שיעזור לכם לנהל את העסק בצורה חכמה יותר

שיבוץ משימות לעובדים

ניהול, תכנון ושיתוף מידע בשנייה

הנגישו מידע חשוב לעובדים כדי שיוכלו לבצע את עבודתם באופן הטוב ביותר.

כל מה שאתם צריכים בשביל לשבץ משימות לעובדים שלכם נמצא ב-Connecteam! תיאור מפורט של המשימה, תתי-משימות, קבצים רלוונטים למשימה, הדדליין שלה, שליחת התראות רלוונטיות לעובדים, הכל בשביל שהעובדים יישארו מסונכרנים ומעודכנים בכל עת.

התחילו עכשיו
שיתוף מידע בצורה יעילה

תשאירו את העובדים שלכם מסונכרנים ומעודכנים תמיד

שיתוף מידע בצורה יעילה, פידבקים אוטומטיים למנהל ולעובד, והגדרות מתקדמות להתאמה אישית גבוהה

כבר לא צריך לרדוף אחרי העובדים שלכם! בעזרת האפליקציה תוכלו לעקוב אחר סטטוס המשימות שיצרתם, לשלוח תזכורת לעובדים, לקבל עדכונים בזמן אמת ולנהל תקשורת מלאה, פשוטה ונוחה עם כל העובדים והמנהלים בעסק.

התחילו עכשיו
יומן לניהול משימות ממקום אחד

כל המשימות מנוהלות ממקום אחד

Connecteam מאפשרת לכם להגיע בקלות עד אחרון העובדים ולהתעדכן בכל מה שקורה אצלכם בעסק

לכל משימה ביומן העבודה אפשר להוסיף מידע בהתאמה אישית, כגון כתובות לניווט מהיר בלחיצת כפתור, מספרי טלפון לחיצים שמפעילים מיד את החייגן, כתובות מייל, טקסט חופשי, מסמכים וקבצים מכל סוג. כלל הפעילות מדידה ומאפשרת חיתוכי מידע מורכבים כך שתוכלו לראות את התמונה המלאה ולקבל החלטות בהתאם.

התחילו עכשיו
תקשורת מהירה עם עובדים

תקשורת מהירה, קלה ומותאמת במיוחד לארגון שלכם

דברו עם העובדים על המשימות שלהם ממקום אחד מסודר בתקשורת מהירה, קלה ומותאמת במיוחד לארגון שלכם

  • ערוץ ייעודי לכל משימה
  • עדכונים מכל משימה
  • התראות על משימות
  • תיוג עובדים בצ׳אט
  • כתיבת תגובות במשימות
התחילו עכשיו
שכפול והוספת משימות חוזרות

אל תבזבזו זמן יקר על משימות שחוזרות על עצמן

שכפלו והוסיפו משימות חוזרות בקלות ליומן העבודה שלכם, ופרסמו אותן לעובדים בלחיצת כפתור

Connecteam עוזרת לכם להתאים אישית את המשימות לצרכים שלכם ולוודא שהכל נעשה כמו שאתם מצפים שייעשו. והכי חשוב, זה קל ממש להטמעה בעסק וניתן לשימוש מכל מכשיר ומכל מקום. ​​כל מנהל יכול לחסוך זמן ולייעל את עבודתו כבר מהיום הראשון.

התחילו עכשיו
By continuing to use the website, you consent to the use of cookies. read more