מערכת תמיכה פנימית שמסייעת לפתור כל בעיה או בקשה במהירות ומעניקה לצוותים את התמיכה שהם צריכים, כל בעיה או בקשה של העובדים מגיעה ישירות אל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים בארגון, באמצעות דסקים יעודיים לתמיכה
למעלה מ-50,000 חברות ברחבי העולם בוטחות בנו
כל בעיה ניתנת לפתרון במהירות עם דסק התמיכה הנכון
דסק ניהול מלאי
העלאת פערים במלאי בזמן אמת על ידי העובדים בשטח
דסק תיאום ולוגיסטיקה
פניות בנושאי לוחות זמנים וסידורי עבודה באופן ישיר
דסק תמיכה טכנית
מספק מענה לעובדים בפתרון בעיות טכניות, ותפעול תקלות פשוטות מרחוק
דסק משאבי אנוש
מאפשר לעובדים לפנות לעזרה בענייני גיוס, הכשרה, רווחה, שכר וניהול כוח אדם
איך משתמשים בדסק התמיכה?
-
בקשה נשלחת
כל עובד יכול להעלות סוגייה דרך האפליקציה
-
קריאה משוייכת
הקריאה משוייכת לנציג זמין בזמן אמת
-
פתרון הסוגייה
בעת סיום טיפול, נסגרת הקריאה, במטרה לשמור על מענה מלא לכל הקריאות
-
פיקוח ניהולי
מנהלי הארגון יכולים לפקח על כל הקריאות הפתוחות להבטחת מענה מקיף
נהלו את כל הסוגייות המקצועיות במקום אחד
- כל הבקשות מועברות דרך פלטפורמה אחת כדי להבטיח שהן מטופלות כראוי
- צמצמו את פערי התקשורת על ידי מתן תמיכה פנימית מרוכזת
- שימרו על פרודוקטיביות באמצעות פתרון בעיות שעולות מצד העובדים ומעקב אחר סטאטוס הקריאות לצורך שיפור השקיפות
- תנו לעובדים גישה ישירה למקור ידע אנושי, מקצועי, שמתמחה בסוג הפניות הספציפי
טפלו בקריאות העובדים ביעילות ובמהירות
- התאימו את דסק התמיכה לצרכים הניהוליים ושייכו כל קריאה לדסק הרלוונטי
- הקריאות מטופלות עם שליחתן על ידי נציגים זמינים
- ניתן לשתף טפסים, מסמכים או פרטי משמרת ואף להקצות מחדש קריאות לנציגים אחרים
- נהלו מעקב אחר סטאטוס הקריאות וסגירתן בעת סיום הטיפול וצפו בהיסטוריית הפניות למטרת ייעול ולמידה
הישארו מעודכנים בכל מה שקורה בדסק התמיכה
- לוח בקרה מרכזי המאפשר פיקוח אחר כל הפעילות בדסק התמיכה
- אפשרות פילטור של קריאות פתוחות בזמן אמת לטובת הבטחת מענה
- ניטור אחר ביצועי הנציגים על מנת לשמור על תמיכה באיכות גבוהה