יומן עבודה לניהול משימות שעושה הרבה מעבר

יומן העבודה של Connecteam מאפשר לכם לנהל בקלות משימות שוטפות ומזדמנות עבור העובדים שנמצאים בשטח, אבל זה לא הכל. יומן העבודה החכם מאפשר שיתוף מידע בצורה יעילה, פידבקים אוטומטיים למנהל ולעובד, והגדרות מתקדמות להתאמה אישית גבוהה. הכל, במקום אחד, זמין מכל מקום ובכל זמן.

ניהול, תכנון ושיתוף מידע ישירות מהשטח מעולם לא היה פשוט יותר

connecteam employee app ratings

יומן עבודה ידידותי למשתמש

דרכים רבות לחסוך זמן

הוסיפו משמרות ומשימות בקלות ליומן העבודה שלכם, ופרסמו אותן לעובדים בלחיצת כפתור. בין אם מדובר במשמרת בודדת, משמרות בצוות או העלאת קובץ משמרות באמצעות אקסל לכלל העובדים, עם הממשק הידידותי של Connecteam, כל מנהל עבודה יכול לחסוך זמן ולייעל את עבודתו כבר מהיום הראשון.
one employee scheduling app for business

מתאים לכל סוג עסק

פרויקטים, משמרות או משימות, יומן העבודה שלנו מתאים לכולם

בין אם אתם צריכים יומן לניהול משמרות שוטפות, פרויקטים מורכבים או משימות מזדמנות שצריך לשבץ לעובדים, עם יומן העבודה של Connecteam אתם מכוסים! היומן מאפשר צפייה לפי משתמשים או לפי עבודות, וברגע שתפרסמו את היומן, כל המשתמשים יקבלו התראות פוש ספציפיות ללוח הזמנים החדש כדי שישארו מסונכרנים ומעודכנים בכל עת.
staff scheduling app time tracking

עדכון סטטוס עם GPS

קבלו פידבק חי ישירות מהשטח

אפשרו לעובדים שלכם לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר בעזרת עדכון סטטוסים עבור כל משימה. עם מגוון אפשרויות להתאמה אישית גבוהה, ניתן לאפשר לעובדים לבצע צ׳ק-אין בהגעתם למשמרת או לכתובת המבוקשת עם חתימת מיקום ב-GPS, לדחות משמרת במידת הצורך כדי שתדעו מי זמין לעבוד, ואפילו לסמן השלמה בגמר ביצוע. כך, תוכלו להישאר בניהול ושליטה מקסימליים גם אם העובדים רחוקים ומפוזרים ברחבי הארץ או העולם.

מידע עשיר לכל משמרת

קחו את ביצועי העובדים לשלב הבא

הנגישו מידע חשוב לעובדים כדי שיוכלו לבצע את עבודתם באופן הטוב ביותר. כל משמרת או משימה ביומן העבודה של Connecteam מאפשר הזנת מידע בהתאמה אישית, כגון כתובות לניווט מהיר בלחיצת כפתור, מספרי טלפון לחיצים שמפעילים מיד את החייגן, כתובות מייל, טקסט חופשי, מסמכים וקבצים מכל סוג.

פתקים ושיתוף מידע בזמן אמת

תכנון זמן זו רק ההתחלה. אפשר לעשות עוד הרבה יותר

קבלו פידבק מהעובדים בשטח בקלות בעזרת פתקים אשר כולל כתיבה בטקסט חופשי ושיתוף תמונות. כל הפתקים ועדכוני הסטטוס שנוגעים לאותה המשמרת יופיעו במקום אחד, ברור ונגיש בכל זמן ולכל שימוש.

employee communications main comm

צ׳ט וספר טלפונים

אמצעי תקשורת מתקדמים, מוכנים מראש

ביצענו אינטגרציה בין יומן העבודה לספר הטלפונים והצ׳ט של האפליקציה. המשמעות היא שתוכלו לפתוח שיחת צ׳ט ישירה מתוך כל משמרת ואף לאפשר לעובד לחייג בלחיצת כפתור לגורמים אשר יצרו, פרסמו ושייכו את העובד לאותה עבודה.

detailed employee digital timesheets

שעון נוכחות וצ׳קליסטים

פיצ׳רים נוספים שמחמיאים ליומן העבודה שלכם

אין צורך להשתמש במערכות שונות כדי לנהל את כלל עובדי השטח שלכם. הפעילו את שעון הנוכחות מבוסס המיקום שלנו לצורך מדידת שעות העבודה, קבלת בקשות להיעדרויות וניהול גיליון שעות טרם הוצאת משכורות בארגון. בנוסף, בעזרת הצ׳קליסטים והטפסים הדיגיטליים שלנו תוכלו לשפר את יכולת העברת המידע בארגון, לחסוך זמן ומשאבים רבים, ולהפתר באופן סופי משימוש באמצעים מיושנים כמו שיחות טלפון, טבלאות אקסל ושימוש בנייר.

יומן עבודה חכם לעובדי השטח
נסו זאת בעצמכם!

התחל בחינם עכשיו

אפליקציית יומן עבודה של קונקטים היא הדרך הקלה והנוחה ביותר לנהל שעות עבודה ומשמרות לעובדי השטח שלכם, בכל מקום שבו יהיו. הצטרפו עכשיו ל-14 ימי ניסיון ללא עלות ותיהנו מיומן עבודה שנבנה במיוחד עבור צוותים שאינם מחוברים למחשב באפליקציית יומן עבודה המתקדמת בעולם!

By continuing to use the website, you consent to the use of cookies. read more