תוכן עניינים
  1. מתמקדים בכם, ולמענכם.
  2. הגיוס הזה הוא בשבילכם.
  3. תודה מכל ה-❤️

7 שנים חלפו מאז ש-Connecteam נולדה והגדירה מחדש את חוויית העבודה היומיומית בעבור מנהלים ועובדים במאות מהחברות המובילות במשק הישראלי. היום, עם למעלה מ-36,000 לקוחות ברחבי העולם, אנחנו מתרגשים להכריז שגייסנו 120 מיליון דולר בסבב גיוס C במסע להביא את העתיד אל עולם ניהול העובדים עבור כל עסק, מכל תעשייה ובכל גודל.

סבב הגיוס הנוכחי מציב את Connecteam בחזית ההיי-טק הישראלי ויאפשר לנו להגשים את החזון לאפשר לעסקים ולארגונים בכל גודל לנהל את התקשורת הפנים ארגונית, משאיב האנוש ועלמות התפעול מאפליקציה אחת. 

מתמקדים בכם, ולמענכם.

עובדי השטח מהווים כ-80% משוק העבודה העולמי, אך מרבית הפתרונות הטכנולוגיים החדשים מתמקדים דווקא בעובדי המשרד. התוצאה – דור חדש של בעלי עסקים ומנהלים בתעשיות כמו קמעונאות, בריאות, תחבורה, ייצור, אבטחה, ניקיון, בנייה, שירותים ועוד רבים נותרים ללא פתרון לניהול כוח העבודה שלהם.

Connecteam ממלאת את הפער הזה עם אפליקציית הכל-באחד (all-in-one), המביאה קלות ויעילות לעולמות התקשורת הפנים ארגונית, משאבי האנוש והתפעול. הפלטפורמה מבטלת את המורכבות והתסכולים היומיומיים של ניהול צוותי שטח באמצעות יכולות מתקדמות לשליחת עדכונים, הודעות, נהלים, מרכזי ידע, הדרכות, טפסים ורווחה, ניהול משמרות ועוד.

את סבב הגיוס הובילו יחד הקרנות Stripes ו-Insight Partners לצד משקיעים נוספים מ-Tiger Global, Qumra Capital ו-Eyal Ofer’s O.G. Tech. אנו רוצים להודות למשקיעים על האמונה בחזון ובדרך שלנו ושמחים לעשות את המסע הזה יחד.

הגיוס הזה הוא בשבילכם.

הלקוחות שלנו נמצאים במרכז כל מה שאנחנו עושים. כמו תמיד, אנחנו מתחייבים לספק פלטפורמה המותאמת לצרכים של לקוחותינו. 

זה מה שנעשה עבורכם עם סכום הכסף שגייסנו:

  1. נצרף מאות עובדים למשפחת Connecteam

בשנה הקרובה נגייס מאות עובדים נוספים למשרדינו שבתל-אביב, שיצטרפו אלינו במסע לשיפור חווית העבודה של מיליוני עובדים ומנהלים ברחבי העולם.

  1. מתן חווית משתמש קצה ללא רבב למנהלים ולעובדים

אנחנו מאמינים שחווית משתמש חשובה לא רק למנהלים, אלא גם לעובדים. אנחנו נמשיך להשקיע בפיתוח חוויה מושלמת, ונבטיח שהפתרון שלנו יישאר אינטואיטיבי ונוח לשימוש גם ללא הדרכה מוקדמת.

  1. ניצור יכולות נוספות שיעזרו לכם לעבוד ביעילות ובקלות

רק לאחרונה השקנו סט פתרונות ייחודי לעולם ניהול משאבי האנוש, וזו רק ההתחלה. נמשיך להשקיע במחקר ופיתוח נוספים על מנת לספק את חוויית הכל-באחד האולטימטיבית.

  1. נבטיח פלטפורמה במחיר נוח לכל עסק

אנחנו מאמינים שלכל ארגון ובית עסק מגיעה הקלות והיעילות ש-Connecteam מספקת. כדי לגרום לזה לקרות, אנו משאירים עלות הוגנת בראש סדר העדיפויות.

אמיר נחמיה, מנכ"ל ומייסד שותף של Connecteam אומר, "Connecteam מיועדת לדור החדש של מנהלים – אלה שרוצים לעשות דברים אחרת ויש להם כוח עבודה מאושר, מעורב ופרודוקטיבי יותר".

תודה מכל ה-❤️

אנחנו ב-Connecteam יודעים שכוח עבודה מחובר הוא לא רק שמח ומעורב יותר, אלא גם פרודוקטיבי יותר ומחויב יותר למקום העבודה. זה מה שמניע אותנו לעבוד קשה בשבילכם בכל יום.

אנחנו אסירי תודה על המשוב שאנחנו מקבלים מדי יום מהמנהלים והעובדים המשתמשים ב-Connecteam וכן על התמיכה של המשקיעים שלנו.

אנחנו מודים לכולכם מכל הלב!

הצוות בקונקטים