תוכן עניינים
  1. השתמשו בכלים הנכונים
  2. תקשורת פנימית היא חיונית
  3. עודדו 'שיחות ברזייה' בקרב העובדים
  4. השתמשו בוידאו צ'אט בעת הצורך
  5. בניית אמון בין העובדים להנהלה ולהפך
  6. בקשו משוב מהעובדים באופן תדיר
  7. הכירו תודה לעובדים
  8. צרו משחקים ופעילויות במטרה לקרב בין כלל עובדי הצוות

אף על פי שעבודה מרחוק הפכה לצורת עבודה לגיטימית בשנתיים האחרונות, עדיין ישנם בעלי עסקים ומנהלים שטוענים כי מדובר בטרנד מודרני חולף. עם זאת, נתונים סטטיסטיים רבים מראים שגם לפני הקורונה החלה מגמה של צמצום ימי העבודה במשרד ומעבר הדרגתי לעבודה מהבית.

  • מחקר שנעשה בעבר והתפרש על פני מספר שנים, מצא שחברות המאפשרות עבודה מרחוק, חוסכות מדי שנה 11,000 דולר לאדם.
  • מחקרים שונים שנעשו לאורך השנים, מצאו כי עובדים רבים מעדיפים לעבוד מרחוק ואף מוכנים לעזוב את תפקידם הנוכחי, אם תהיה להם אפשרות לעבוד מרחוק במסגרת מקום עבודה אחר. כמו כן, עובדים רבים אשר מעוניינים לעבוד מרחוק, אינם יכולים לעשות זאת מאחר שהחברה בה הם עובדים, מאפשרת עבודה מהמשרד בלבד.
  • סקר אחר דיווח כי אנשים העובדים מרחוק עובדים למעשה 1.4 ימים יותר בחודש, מאשר עובדים מסורתיים המגיעים למקום העבודה מדי יום. כך שלמעשה, עבודה מהבית מייצרת שלושה שבועות נוספים של עבודה בשנה.
  • 83% מהעובדים, בין אם מדובר באנשים העובדים מרחוק או בעובדים המגיעים למקום העבודה מדי יום, אומרים שהאפשרות לעבוד מרחוק תגרום להם להרגיש מאושרים יותר בזמן העבודה.
  • 77% מהאנשים העובדים מרחוק, טוענים שהם פרודוקטיביים יותר כשהם עובדים מהבית.
  • מאז 2005 היקף העבודה מרחוק גדל ב-173%, זאת לעומת צמיחה של 15% בלבד בכח העבודה הכללי.
  • כ-62% מהעובדים בין הגילאים 22 ל-65 אומרים שהם עובדים מדי פעם מרחוק.
  • כמעט 99% מכלל העובדים היו מעדיפים לעבוד מהבית חלק מהזמן, לו רק ניתנה להם ההזדמנות.
  • כמות האנשים שעובדים מהבית לפחות פעם בשבוע גדלה ב-400% מאז 2010.

ישנם עוד ועוד נתונים סטטיסטיים המחזקים את המגמה הגוברת של עבודה מרחוק. אך סביר להניח שכבר הבנתם את הנקודה.

follow Conneteam's tips on how to engage remote employees

אמנם המעבר לעבודה מרחוק משנת 2020 ואילך, התרחש כתוצאה מהמגבלות הרבות שחלו בעקבות מגפת הקורונה. אך גם כעת מגמה זו נמשכת, ויותר ויותר חברות מאפשרות לעובדים לעבוד מרחוק או באופן היברידי. בהתאם לכך, סקר שנערך לאחרונה מראה כי 97% מהעובדים לא מעוניינים לחזור לעבוד מהמשרד באופן מלא.

כמו כן, כעת כבר ברור לחלוטין שעבודה מרחוק לא רק מהווה הזדמנות עבור חברות רבות להשיג יותר ויותר עובדים כישרוניים, שכן, מדובר בתנאי הכרחי להצלחה עסקית. בהקשר לכך, מעסיקים רבים עדיין מתלבטים כיצד ניתן להעסיק עובדים מרחוק.

אז בין אם אתם מסוג המנהלים שדוגלים בעבודה מרחוק מתוקף הנסיבות, או מאלו הרואים בכך הזדמנות עסקית של ממש, חשוב שתדאגו לגבש תכנית עבודה ספציפית המותאמת עבור עבודה מרחוק, במטרה לגרום לכל אותם עובדים לשמור על רמה גבוהה של מעורבות בכל הקשור לפעילות החברה. ואכן, סקר שנעשה לאחרונה, מצא כי 70% ממעורבות העובדים במקום העבודה, נובעת כתוצאה מהתנהלות טובה ויעילה של ההנהלה.

נתון זה מוכיח שההתנהלות של ההנהלה במקום העבודה עשויה להשפיע באופן משמעותי על מידת שביעות הרצון של העובד, בין אם מדובר במוטיבציה ומעורבות מצד העובדים, או בתחושה מתמשכת של תסכול במקום העבודה. לכן, אם אתם מעוניינים לשמור על מעורבות ועניין בקרב עובדים מרחוק, חשוב לתקוף את העניין מכל הזוויות ולהנהיג אסטרטגיית עבודה קבועה ומותאמת ולא להתייחס לכך כאל משימה חד פעמית שיש לבצע על מנת לצאת לידי חובה. אחרת, סביר להניח שאותם עובדים ימצאו את דרכם החוצה במהרה.

8 הטיפים המפורטים מטה, יסייעו לכם לשמור על מעורבות ועניין בקרב עובדים מרוחקים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאותם עובדים מהווים חלק בלתי נפרד מההווי החברתי והמקצועי של החברה ושהם מעודכנים בכל מידע הרלוונטי, גם אם הם אינם נוכחים פיזית במשרד.

השתמשו בכלים הנכונים

על מנת לייצר תקשורת פנים ארגונית יעילה, חשוב להשתמש בכלים ספציפיים המיועדים לשם כך. כיום קיימים בשוק כלים רבים המאפשרים ליצור שיתוף פעולה יעיל בין העובדים להנהלה, כך שניתן לנהל עובדים מרחוק באופן הרבה יותר יעיל ופרודוקטיבי, ביחס לעבר. הרי, עבודה מרחוק או במתכונת היברידית, מחייבת תקשורת פנים ארגונית אופטימלית, על מנת לוודא שתהליכי העבודה מתנהלים כראוי. שכן, אם בתור מנהלים לא תיצרו ערוצי תקשורת טובים ופתוחים עם העובדים שלכם, סביר להניח שהם ירגישו בכך, גם אם הם לא נוכחים באופן פיזי במשרד.

כאמור, כיום ישנם כלים שונים שיאפשרו לכם ליצור תקשורת עם עובדים מרחוק בדרכים שונות, בין אם מדובר בכלי וידאו מומלצים לצורך ניהול ישיבות צוות כמו – סלאק או זום או בכלים המסייעים לניהול פרויקטים כמו- סלאק, אסאנה או מאנדיי. אך על מנת ליצור תקשורת אמיתית ואפקטיבית עם צוותים מרוחקים, רצוי להשתמש באפליקציית תקשורת פנים ארגונית שתאפשר לכם ליצור תקשורת ישירה עם העובדים באמצעות פיצ'רים שונים ומגוונים. 

אפליקציית התקשורת של Connecteam רכשה את אמונן של אלפי חברות ברחבי העולם, גדולות וקטנות כאחד. אך בשונה מכלים המיועדים לצרכים מאוד ספציפיים, באמצעות Connecteam ניתן לייצר תקשורת מלאה ממקום אחד, באמצעות שלל פיצ'רים שונים ומגוונים כמו-  שיחות אחד על אחד עם העובדים, שימוש בצ'אט פרטי או קבוצתי, שליחת עדכונים בזמן אמת, ספריית מידע, יצירת סקרים, תיבת הצעות וירטואליות, הודעות קוליות, שיתוף חומרים באמצעות קבצי מדיה שונים ועוד.

Connecteam updates employee engagement

להלן פירוט לגבי האפשרויות השונות המצויות באפליקציה:

  • Connecteam מאפשרת לכם ליצור מעורבות גדולה יותר בקרב העובדים באמצעות פיצ'רים שונים כמו- עדכונים, ערוצים שונים, צ'אט פרטי או קבוצתי ושיתוף עדכוני חברה כמו דוחות בטיחות, שינויי מדיניות וכו'. מעבר לכך, ניתן גם ליצור פוסטים חברתיים שונים כמו- איחולים ליום ההולדת, ציון לשבח של עובדים מצטיינים, משובים מלקוחות, ציון ימי נישואין של עובדים ועוד.
  • באמצעות האפליקציה תוכלו לקבל משוב מהעובדים על ידי ביצוע סקרים, מילוי שאלונים חיים ושליחה של בקשות והצעות לייעול לתיבת ההצעות. כמו כן, על ידי שימוש בפיצ'רים אלו והאפשרות לחלוק רעיונות באופן ישיר עם מחלקת משאבי האנוש וההנהלה, תוכלו להגביר את רמת המעורבות בקרב עובדים מרוחקים ולגרום להם להרגיש חלק בלתי נפרד מהארגון.
  • צרו צ'אטים קבוצתיים, כך שהתקשורת תהיה דו כיוונית וכולם יוכלו להצטרף לדיון. כמו כן, ניתן גם לשלוח הודעות מרוכזות לכל עובדי החברה  ולאפשר להם להגיב באמצעות לייקים והערות. ישנה גם אפשרות לשתף הודעות חד כיווניות או לנהל תכנים המיועדים עבור הודעות מפתח כמו – שינויים במדיניות וכו'.
  • על מנת לייצר קשר קרוב יותר עם עובדים מרוחקים, רצוי לא לשלוח רק הודעות רשמיות מטעם ההנהלה, אלא לשתף כמה שיותר הודעות ועדכונים המתייחסים ספציפית לעובדים השונים כמו- פינה קבועה של עובדי החודש, איחולי יום הולדת, פירגון לעובדים שונים ועוד.

טיפ: חשוב לעשות שימוש באפליקציה מדי יום, על מנת להגיע לכל עובד ועובד ולשמור על מעורבות גבוהה יותר בקרב עובדים מרוחקים.

תקשורת פנימית היא חיונית

למקרה שלא הדגשנו זאת מספיק, תקשורת פנימית מהווה כלי חשוב ביותר לצורך יצירת מעורבות בקרב עובדים מרוחקים. על מנת ליישם זאת, יש ליצור אסטרטגיית תקשורת יעילה שתאפשר לכם להגיע לכל עובד ועובד. לדוגמא:

  • קבעו יעדי ביצוע חודשיים, רבעוניים ושנתיים.
  • הגדירו ציפיות ודרישות ברורות עבור כל משימה.
  • צרו ערוצים קבוצתיים לכל מצב כמו צ'אטים אחד על אחד, פגישות צוות, שיחות וידאו או פורומים פתוחים לשיתוף משוב ורעיונות.
  • עודדו תקשורת דו כיוונית באמצעות קבלת משוב על פרויקטים, אסטרטגיה שיווקית, שביעות רצון לקוחות ועוד.

על מנת לאפשר לעובדים מרחוק להיות עצמאים ופרודוקטיביים יותר בעת ביצוע עבודתם, חשוב לגרום  להם להתחבר לחזון ולערכים של החברה מחד ולהעניק להם מרחב עשייה מאידך. בדרך זו הם גם ירגישו חלק מתרבות החברה וגם יוכלו לפעול באופן עצמאי ואוטונומי יותר.

טיפ: תקשורת דו כיוונית בארגון מסייעת לשני הצדדים, הן למנהלים והן לעובדים. שכן, מנגד – תקשורת חד צדדית המתבצעת מצד ההנהלה, חוסמת כל אפשרות למעורבות מצד העובדים.

עודדו 'שיחות ברזייה' בקרב העובדים

עבודה מרחוק עלולה להוביל לתחושה של בדידות וריחוק חברתי בקרב עובדים מסוימים. שכן, עצם הריחוק הפיזי בין העובדים, עלול לפגוע באיזשהו באופן באינטראקציה החברתית ביניהם. לכן, חשוב מאוד לעודד שיחות חולין בין כל העובדים באמצעות צ'אט פנימי או אפליקציה חברתית אחרת, גם בזמן העבודה. סביר להניח שבשלב הזה אתם מרימים גבה ותוהים מדוע מנהל שפוי יעודד עובדים לנהל שיחות ברזייה בזמן העבודה, בשעה שעליהם לעמוד ביעדים כאלה ואחרים? אך בסופו של דבר, כולנו זקוקים לאינטראקציה סוציאלית ואנושית מדי פעם, בייחוד כאשר לאורך היום אנו נאלצים להתמודד עם לא מעט משימות קשות ותובעניות.

פלטפורמת 'שיחות ברזייה' וירטואלית, תאפשר לכם ליצור מרחב חברתי עבור חברי הצוות שלכם, בו הם יוכלו לתקשר אחד עם השני ולפטפט 24/7 על נושאים שלא קשורים בהכרח לעבודה. לכן, חשוב לאפשר לעובדים לשוחח בצ'אט כאילו מדובר בסביבה משרדית רגילה. בדרך זו הם יוכלו לשתף עדכונים חיים, לדבר על פוליטיקה, לשוחח על סרטים או תוכניות טלוויזיה, לחלוק חדשות וגילויים מעניינים, או כל דבר אחר שימצאו לנכון.

כמו כן, על מנת לשמר את הקשר בין העובדים, רצוי לערוך אירועים חברתיים נוספים באופן וירטואלי כמו- Happy hour וירטואלי שיערך בכל שבוע או פעם בחודש, פעילויות גיבוש לצוות, שיחות וידאו אחד על אחד עם חברי הצוות ועוד.

טיפ: הביאו לידי ביטוי את הפן החברתי בארגון באמצעות השתתפות קבועה בשיחות ברזייה וירטואליות, והראו לעובדים שלכם שלא מדובר בעוד חברה אפרורית שמתמקדת רק בחתימה על תלושי משכורת ובמעבר על מדדי KPI.

השתמשו בוידאו צ'אט בעת הצורך

כיום קיימים לא מעט אמצעי תקשורת המשלבים אלמנטים לא מילוליים, כמו וידאו צ'אט. כך שמלבד קולו של העובד, ניתן גם להבחין בהבעות פניו ולבחון את שפת הגוף שלו באופן יותר מעמיק. אך עדיין, ישנם מנהלים רבים שמעדיפים להגביל את השימוש באמצעים אלו כחלק מהתקשורת היום יומית עם העובדים ומתמקדים בעיקר בשיחות טלפון ובהתכתבויות בווטסאפ. מה שעשוי לעורר לא מעט חסמים בתקשורת הפנימית בין ההנהלה לעובדים.

לכן, חשוב שמנהלים יתקשרו עם הצוותים שלהם במספר דרכים ובפלטפורמות שונות, על מנת לשמור על תיאום ציפיות ברור יותר, לחזק את סדרי העדיפויות בארגון ולטפל בחוכמה בכל אותם חסמים המאפיינים עבודת צוות מרחוק.

כיום, כאשר יותר ממחצית מאמצעי התקשורת הקיימים מכילים צורות תקשורת לא מילוליות, בין אם מדובר בשיחות זום או בכלי ווידאו צ'אט אחרים, מנהלים צריכים לבסס אסטרטגיית תקשורת פנים ארגונים מותאמת, על מנת לשמור על מעורבות גבוהה בקרב עובדים מרחוק, בייחוד כאשר הם לא רואים אותם פיסית לאורך כל השבוע. תקשורת וידאו מאפשרת לכם למדוד את התגובות של העובדים לשינויים שחלו במשימה, לדון לגבי הביצועים שלה, להציג מדיניות חדשה, או לבדוק את ההתנהגות של אותם עובדים. וכפי שנהוג לומר – במקרה הזה, תמונה אכן שווה אלף מילים.

שיחת וידאו תאפשר לכם לדלות הרבה יותר מידע מאשר שיחת טלפון או פענוח של הודעת טקסט. וברגע שאתם מבחינים שמשהו לא בסדר, תמיד תוכלו לברר זאת עם העובד באופן ישיר, בין אם באמצעות הודעה פרטית או על ידי שיחה אישית אחד על אחד. כך שבסופו של דבר, אלמנטים לא מילוליים יסייעו לכם לפתור בעיות באופן מידי ויחסכו מכם התמודדות עם בעיות מורכבות יותר בהמשך הדרך.

כיום, כאשר כל כך הרבה משרדים עובדים באופן ווירטואלי ומעסיקים עובדים רבים מרחוק, חשוב לדאוג שכל העובדים בארגון יהיו מחוברים ומעודכנים בכל מה שקורה בחברה, בין אם הם עובדים ממשרדי החברה, מהבית, או מארץ אחרת. השקעה בטכנולוגיה המאפשרת קיום שיחות ועידה בווידאו מרחוק, תאפשר לכם לתקשר טוב יותר עם העובדים שלכם ולאתר בעיות וקשיים שונים בזמן אמת.

טיפ: השוק מוצף בכל כך הרבה פתרונות חינמיים ובכלים בעלות סבירה, כך שכל משרד יכול להרשות לעצמו לעשות שימוש בכלי וידאו צ'אט שונים כמו- זום או סקייפ, ובכך לשפר באופן משמעותי את התקשורת עם העובדים מרחוק.

בניית אמון בין העובדים להנהלה ולהפך

סעיף זה מתחלק למעשה לשניים – מצד אחד העובד צריך לסמוך על ההנהלה שתנהל את הצוותים המרוחקים כראות עיניה ובאופן הטוב ביותר. ומנגד, בתור מנהלים, חשוב שגם אתם תסמכו על העובדים שלכם שיבצעו את עבודתם נאמנה, גם אם הם לא נוכחים פיזית במשרד.

בתור עובדים, חשוב שתאפשרו למנהלים שלכם לקחת סיכון מדי פעם בפעם ולהתנסות בדרכי פעולה חדשות. כמו כן, בתור מנהלים, רצוי שתפגינו לא מעט יצירתיות, בין אם מדובר בניהול שיחות ועידה יעילות, יצירת נהלים חדשים, או יצירת פעילויות גיבוש עבור הצוותים השונים. מעבר לכך, חשוב שיהיה לכם מספיק מרחב פעולה, על מנת שתוכלו לפעול לפי ראות עיניכם. נסו לחשוב איך הייתם מתנהלים לו אותם עובדים היו מגיעים יום יום למשרד וישמו את אותה מתודולוגיה בעבודה מרחוק. בדרך זו תוכלו לשמור על תקשורת יעילה עם העובדים ולוודא כי הם מעורבים ומעודכנים בכל המתרחש בחברה.

כמו כן, חשוב מאוד שתספקו לעובדים משוב במידת הצורך, על מנת לפתור בעיות שונות לפני שהן יוצאות מכלל שליטה. בנוסף, חשוב לעדכן את העובדים באופן שוטף בכל מה שקורה בחברה, כמו – גיוס של עובדים חדשים, יעדים שהושגו, ביקורות חיוביות של לקוחות, מדיניות חדשה, התקדמות הצוות וכו'. כך תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם מגלים מידה מספקת של מעורבות בפעילות החברה ולא מרגישים מחוץ לעניינים. מה גם ששמירה על רמת מעורבות גבוהה בקרב העובדים, תורמת למידת הפרודוקטיביות שלהם ומחזקת את המוטיבציה שלהם להשקיע יותר בעבודתם ולקצור הצלחות נוספות.

על ידי מתן משוב תדיר וקיום שיחות שוטפות בצ'אט הפנימי של החברה, תוכלו לטפל באופן מידי בבעיות או באתגרים איתם מתמודדים העובדים ולעזור להם להעלות את המורל. מה שיסייע לכם לייצר אמון אצל העובדים ולפתח עמם קשר ישיר וקרוב יותר. ניתן גם לעשות שימוש בשיחות וידאו על מנת  לבנות קשר אמין וטוב יותר עם העובדים. שכן, מדובר בפלטפורמה ויזואלית המאפשרת לכם להתוודע לבעיות מסוימות באופן ישיר פנים אל פנים, זאת בניגוד לאמצעים מילוליים כמו- שיחות טלפון ודואר אלקטרוני, שלא תמיד מאפשרים לרדת לעומקה של הבעיה. בנוסף, כאשר מדובר בעובד קשה, חשוב לברר את העניין מבעוד מועד, על מנת למנוע הפרעות קשות יותר בעתיד.

טיפ: בתור מנהלים, חשוב שתבססו אמון רב קרב העובדים, כך שהם יהיו בטוחים שתמיד תהיו שם עבורם, בין אם הם נוכחים פיזית במשרד או עובדים מהבית.

בקשו משוב מהעובדים באופן תדיר

מחקרים שונים שנעשו לאורך השנים, מצביעים על כך שחברות בעלות תרבות ארגונית טובה, מגלות יותר קשב והבנה כלפי העובדים, לעומת חברות אחרות שלא מתאפיינות בתרבות ארגונית חזקה וממוקדת. לכן, בתור מנהלים, חשוב שתקשיבו כמה שיותר לצרכי העובדים ותוודאו שקולם נשמע באופן תדיר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא לבקש מהם משוב על כל דבר ועניין, כמו – דרכים שונות לעמוד ביעדי החברה, שיפור שביעות רצון הלקוחות, רעיונות הדרכה חדשים, פעילויות פנאי בצוות ועוד.

עם זאת, חשוב לא רק להקשיב לרעיונות ולדעות של העובדים, אלא גם ליישם זאת בפועל. כמו כן, על מנת להגביר את שביעות הרצון בקרב העובדים, חשוב לבקש מהם משוב באופן קבוע ובתדירות גבוהה ולא להסתפק בסקירה שנתית בלבד.

טיפ: תקשורת היא כמו רחוב דו סטרי. כפי שאתם מעוניינים להגיע לעובדים שלכם ולהבין את רחשי לבם, כך גם הם מעוניינים לבסס אתכם קשר טוב ויעיל יותר. תרבות חברה חיובית תעודד את העובדים שלכם להיפתח יותר ולשתף בפומבי את המחשבות והרעיונות שלהם. לכן, בתור מנהלים, חשוב שתפגינו קשב רב כלפי ההצעות של העובדים ותדאגו ליישם אותן באופן הטוב ביותר, על מנת שיראו שגם קולם נשמע. בדרך זו, תוכלו לחזק את רמת המוטיבציה בקרב עובדים מרוחקים ולוודא שהם שומרים על מידת מעורבות גבוהה בכל הנעשה בחברה.

הכירו תודה לעובדים

תלוש משכורת הוא בונוס נחמד, אך ישנן דרכים נוספות להכיר תודה לעובדים שלכם, בין אם באמצעות שיתוף משוב חיובי, ביקורות חיוביות מצד לקוחות, או הפגנת התלהבות יתר כאשר פרויקט כלשהו מתבצע כשורה. לכן, על מנת לעורר יותר מעורבות ועניין מצד עובדים מרוחקים, חשוב שתכירו בעבודתם הקשה ותביעו את הערכתכם בעת הצורך. מה גם שמחקרים שנעשו לאורך השנים מראים כי "דברים קטנים" לכאורה כמו- הכרה ברעיונות ובהצעות של עובדים, מעוררים הרבה יותר מוטיבציה מצד העובדים מאשר בונוס כספי .

טיפ: כשאנחנו מדברים על מתן הערכה לעובד על פני בונוס כספי, הכוונה היא לא לשלם לעובד משכורת נמוכה מדי או להעניק לו בונוס סמלי בלבד. עם זאת, חשוב ליצור איזון בין הבונוס הכספי להכרה מילולית בהישגים של העובד, על מנת לעורר כמה שיותר מעורבות ומוטיבציה בקרב אותם עובדים מרוחקים.

צרו משחקים ופעילויות במטרה לקרב בין כלל עובדי הצוות

באמצעות עריכה של פעילויות גיבוש שונות בין חברי הצוות, תוכלו לסייע לעובדים שלכם לטפח קשרי עבודה בריאים וקרובים יותר עם עמיתיהם. מהלך זה עשוי לשמר יותר עובדים בחברה בטווח הרחוק ולשפר באופן ניכר את רמת הפרודוקטיביות והסיפוק בקרב כלל העובדים. שכן, מחקרים הראו שלרוב, לעובדים מרחוק יש יחסים פחות טובים עם עמיתיהם, זאת לעומת עובדים שמגיעים פיזית למקום העבודה מדי יום. לכן, חשוב שמנהלי הצוות יזמו כמה שיותר פעילויות לצורך שיתוף פעולה בין אנשי הצוות הקרובים והמרוחקים כאחד, על למנת לייצר יותר אמון והכלה בקרב כלל חברי הצוות.

טיפ: מעורבות גבוהה בקרב עובדים מרוחקים משפיעה באופן חיובי על התרבות הארגונית של החברה. כמו כן, ככל שעובדים מרגישים מעורבים יותר, כך קל יותר לשמר אותם בחברה לאורך זמן.

מעורבות בקרב עובדים מרחוק – השורה התחתונה

אם אתם תוהים כיצד ניתן להעסיק עובדים מרחוק ולשמור על רמת מעורבות גבוהה מצדם, זכרו שמדובר במשימה מתמשכת המצריכה לא מעט מאמץ ויצירתיות. שכן, ככל שתעוררו יותר מעורבות ועניין מצד אותם עובדים, כך הם יגלו עניין רב יותר בפעילות החברה ויהיו יותר פרודוקטיביים בטווח הרחוק.

ומאחר שעבודה מרחוק היא לא תופעה חולפת, חשוב שתהיו מעודכנים בכל עת לגבי שיטות עבודה מומלצות לצורך עבודה יעילה מרחוק ותאמצו בעת הצורך כלים טכנולוגיים חדשניים שיקלו עליכם בעת ביצוע התהליך.

שפרו את המעורבות של עובדים באמצעות Connecteam

חברו וצרו שיתוף פעולה בין העובדים בארגון לבין אפליקציית התקשורת הארגונית של Connecteam, בכל מקום ושעה ביממה.

למדו עוד