עוסקים בתעשיית הלוגיסטיקה? מתקשים לשמר עובדים לאורך זמן ומודאגים מנתוני התחלופה הגבוהים? במאמר הבא תוכלו למצוא מספר טיפים חשובים ופשוטים שיסייעו לכם לנהל את החברה שלכם בצורה יעילה ופרודוקטיבית יותר ובכך להפחית באופן ניכר את תחלופת העובדים ולגרום להם להמשיך לעבוד אתכם לאורך זמן.

תוכן עניינים
  1. שיפור התקשורת הפנים ארגונית בחברה
  2. שפרו את רמת שביעות הרצון והמעורבות בקרב העובדים.
  3. דיגיטליזציה של פעולות ומשימות יומיומיות
  4. ספקו לעובדים הדרכות והכשרות שוטפות
  5. צרו תקני בטיחות ותאימות ברורים
  6. מחשבות לסיכום- שימור עובדים והפחתת התחלופה בענף הלוגיסטיקה

זה לא סוד ששיעורי תחלופה גבוהים פוגעים בתעשיית הלוגיסטיקה. מה גם שנתונים רבים מראים כי מדובר בשוק בתנופה מתמדת הצפוי לגדול בשיעור של כ- 5% בין 2021-2026, כך שיש צורך בכח עבודה עצום על מנת להבטיח את המשך הצמיחה בתחום. תחלופה גבוהה של עובדים גורמת לעלויות גבוהות בקרב עסקים בענף הלוגיסטיקה, שלא לדבר על המאמצים הרבים של מחלקת משאבי האנוש בחברה, בניסיון לגייס את העובדים הטובים יותר. כמו כן, יש לוודא שהעובדים החדשים יוכשרו כראוי וימלאו את תפקידם כנדרש. 

על מנת להתמודד עם סוגיות אלו, חברות רבות בתחום הלוגיסטיקה חייבות למתג ולמצב את עצמן מחדש, במטרה למשוך מגוון רחב יותר של מועמדים פוטנציאליים, זאת בנוסף למאמצי הגיוס הכבירים מצד משאבי האנוש. כמו כן, מעבר לתהליך הגיוס עצמו, עסקים רבים מבינים שעליהם להשקיע יותר בהדרכה ובהכשרת העובדים, על מנת להפחית באופן ניכר את שיעור תחלופת העובדים בתחום. 

בנוסף, מעורבות נמוכה, אי שביעות רצון ומוטיבציה ירודה בקרב העובדים, עלולים להוביל להאצה בשיעור התחלופה ולפגוע באופן ניכר בהתנהלות החברה. לכן, חשוב מאוד להשקיע בעובדים הן בפן המקצועי והן בפן החברתי על מנת לגרום להם להישאר בחברה לאורך זמן ולעודד אותם לפתח מיומנויות נוספות שיסייעו להתקדם בתחום הלוגיסטיקה בעתיד. 

לבסוף, חברות רבות בתחום הלוגיסטיקה אינן מצוידות בכלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ניהול יעיל של התקשורת הפנים ארגונית בחברה, דבר הפוגע באופן ניכר בפן התפעולי של החברה. בייחוד כאשר מדובר בעובדים הנמצאים רוב הזמן בתנועה ונצפים רק לעתים רחוקות מאחורי שולחן ומחשב. 

logistics warehouse workers

אך כיום, שלא כמו בעבר, ישנן פלטפורמות מתקדמות לניהול עובדים המאפשרות לייעל כמעט כל היבט תפעולי של מערך התקשורת הפנים ארגוני, כך שעובדי ההנהלה הבכירים יכולים להתרכז בענייני ניהול דחופים יותר ולהפקיד את משימות התפעול השוטפות בידי כלים טכנולוגיים מתקדמים ופשוטים לתפעול. 

אז אם אתם מודאגים לגבי תחלופת העובדים הגבוהה בעסק שלכם, נשמח להעניק לכם מספר טיפים חשובים ומבוססי מחקר שיסייעו לכם לשמר את העובדים בחברה לאורך זמן ולהפחית את שיעורי התחלופה באופן ניכר. בנוסף, במהלך המאמר נדגים לכם כיצד כלים טכנולוגיים מתקדמים כמו  אפליקציית התקשורת הפנים ארגונית של Connecteam יוכלו לסייע לכם לטפל בכל הסוגיות הללו ולתפעל את העסק בצורה יעילה, מהירה ואפקטיבית יותר.

שיפור התקשורת הפנים ארגונית בחברה

בניגוד לתחומי עיסוק רבים בהם רוב העובדים מרוכזים במקום אחד ויושבים מול שולחן ומחשב, בתעשיית הלוגיסטיקה עובדים רבים נמצאים בתנועה לאורך היום וממוקמים באזורים שונים, כך שנוצר קושי לשמור על העובדים מעודכנים בכל רגע נתון. היעדר תקשורת פנימית אפקטיבית עלולה לפגוע בתפעול החברה ולהגדיל באופן ניכר את רמת התחלופה בקרב העובדים. לכן, חשוב להקים מערך תקשורת פנים ארגוני יעיל ואפקטיבי שיבטיח שכלל העובדים יהיו מעודכנים לגבי המתרחש בחברה בכל עת ומכל מקום. 

בנוסף, תקשורת פנים ארגונית יעילה יכולה לסייע לכם במספר היבטים חשובים נוספים וביניהם:

  • לייצר יותר בהירות בנוגע לניהול המשימות היום יומיות ולהפחית אי הבנות ובלבול.
  • שיפור המורל של העובדים.
  • שימור עובדים לאורך זמן.
  • עלייה בפריון העובדים.
  • הגדלת שביעות הרצון בקרב העובדים.

אנחנו יכולים להמשיך ולנקוב בעוד ועוד סיבות, אך בשורה התחתונה, ברור לכולנו שמערך תקשורת פנים ארגוני אפקטיבי יכול רק להועיל ולשפר באופן ניכר את מידת התפעול של החברה ולהגדיל את רמת הסנכרון בין העובדים לדרג הניהולי. בנוסף, חשוב שההנהלה תטפח מדיניות תקשורת של "דלת פתוחה" ותאפשר לחברי הארגון להביע מחשבות ורעיונות שונים, כמו גם חששות והסתייגויות לגבי נושאים מסוימים. מדיניות זו עשויה לייצר תחושה של שקיפות מצד ההנהלה ובמקביל לעודד יותר מעורבות ועשייה מצד העובדים. 

כמו כן, גישה זו עשויה להגדיל את אמון העובדים בדרג הניהולי של החברה ולהפחית את רמת התחלופה בקרב העובדים, בייחוד כאשר מתבצעים בחברה שינויים חיוביים המתבססים על סמך אותם רעיונות ומשובים שניתנו על ידי העובדים. 

לאחר שדנו ביתרונות החשובים של מערך תקשורת פנימי יעיל בין ההנהלה לצוות העובדים, כעת נדגים כיצד אפליקציית ניהול עובדים פנים ארגונית יכולה לסייע לכם לייעל את התקשורת הפנים ארגונית בחברה שלכם.

communication app for logistics management

אפליקציית ניהול עובדים פנים ארגונית עוצמתית הכוללת כלי ניהול ותקשורת מתקדמים כמו – Connecteam תאפשר לכם לייעל ולשכלל את התקשורת הפנים ארגונית בחברה בדרכים הבאות:

  1. ספר טלפונים פנימי המכיל את כל אנשי הקשר בארגון ומאפשר חיפוש פנימי של עובדים לפי קטגוריות שונות- תפקיד, מחלקה או סניף.
  2. מנהלים יכולים לשלוח הודעות באמצעות צ'ט פנימי בתוך האפליקציה, בין אם מדובר בהודעות 1:1, או בהודעות קבוצתיות עבור צוותים או מחלקות ספציפיות, במטרה לוודא כי כל העובדים מעודכנים לגבי המתרחש בחברה.
  3. ניתן להפוך את התקשורת עם העובדים לקלילה ומהנה יותר באמצעות סרטונים, תמונות, גיפים, קישורים ואמצעי מדיה נוספים.
  4. ניתן לעקוב בזמן אמת אחר התקשורת עם העובדים ולוודא כי כולם ראו את ההודעות והעדכונים השונים.
  5. כל המידע באפליקציה מאוחסן בצורה מאובטחת בענן, כך שאין צורך לשמור פרטים וטלפונים של עובדים במכשיר הנייד. כמו כן, ברגע שעובד מפסיק את עבודתו בחברה, הפרטים שלו יוסרו מהאפליקציה באופן אוטומטי ותיחסם בפניו הגישה להיסטוריית השיחות בצ'אט ולמדריך הטלפונים הפנימי של הארגון. 

כאמור, מערכת ניהול עובדים מתקדמת תסייע לכם לשפר באופן משמעותי את תהליכי התקשורת הפנימיים בארגון, כמו גם לשמר עובדים לאורך זמן. אך בנוסף לכך, כלים אלו יכולים לסייע לכם להגביר את מעורבות העובדים ולשפר את המוטיבציה ואת שביעות הרצון שלהם, ובכך להפחית בהדרגה את שיעור התחלופה הגבוה בחברה.

שפרו את רמת שביעות הרצון והמעורבות בקרב העובדים.

בין אם מדובר בעסק בתחום הלוגיסטיקה או בכל תחום אחר, חשוב שכל מקום עבודה יעודד מעורבות ושביעות רצון גדולה יותר מצד העובדים, על מנת להפחית את רמת התחלופה בחברה. ככל שהעובדים יפגינו יותר מעורבות בנעשה בחברה, כך המוטיבציה שלהם צפויה לעלות, מה שעשוי להוביל בסופו של דבר לרמת ביצוע גבוהה יותר ולשביעות רצון גדולה בקרב הלקוחות. עם זאת, על מנת להגביר את המעורבות בקרב העובדים, חשוב להעניק להם סביבת עבודה מכילה ואינטראקטיבית שתעורר בהם תחושת חיבור ומחויבות גדולה יותר לפעילות החברה. 

להלן מספר דרכים שיאפשרו לכם לשפר את מעורבות העובדים בחברה:

  • אם אין כרגע בחברה מנהל ספציפי שאחראי על מעורבות העובדים בחברה, רצוי למנות אחד כזה. אנשים הממלאים תפקיד זה מביאים איתם ניסיון רב ביישום אסטרטגיית מעורבות עובדים, כך שרצוי להיעזר בניסיון ובכישורים שלהם. 
  • ודאו כי התקשורת שלכם מול העובדים מתנהלת באופן שקוף וברור. 
  • ערכו סקרי מעורבות עובדים ו"סקרי דופק" קצרים שיאפשרו לכם לקבל תמונת מצב עכשווית לגבי שביעות הרצון של העובדים בחברה.
  • השתמשו בתיבת הצעות כדי לקבל מהעובדים משובים והצעות לייעול.
  • ערכו מפגשים אישיים עם העובדים.
  • ערכו עם העובדים ראיונות ביניים המוודאים את שביעות רצונם ממקום העבודה. 
  • ציינו בכל חודש פינה מיוחדת שתוקדש לעובדי החודש, במטרה להעניק הכרה וחשיפה לעובדים מצטיינים במיוחד.
  • ספקו לעובדים הזדמנויות קידום בחברה. 
  • תכננו יום כיף לכל עובדי החברה או למחלקה ספציפית. ניתן גם לקיים פעילויות וסדנאות מסוימות במטרה לחדד ולשפר את האמון ואת מידת שיתוף הפעולה בין עובדי הצוות השונים.
  • השתמשו בכלים טכנולוגיים מתקדמים שיאפשרו לכם לקדם ולהגביר עוד יותר את רמת המעורבות מצד עובדי החברה.
תקשורת ישירה עם העובדים

כפי שוודאי שמתם לב, מדובר בעבודה לא פשוטה. לכן, העסקת מנהל ספציפי שיהיה אחראי על יישום אסטרטגיה ממוקדת לשיפור מעורבות העובדים, עשויה להקל עליכם ולשפר באופן ניכר את שיעור שימור העובדים בחברה. עם זאת, חשוב להבין כי מעורבות בקרב העובדים ושביעות רצון הם שני נושאים שונים בתכלית. אז אם עד כה התמקדנו בעיקר בדרכים לשפר את מעורבות העובדים בענף הלוגיסטיקה, כעת נבחן כיצד ניתן להעלות את שביעות רצון העובדים בחברה ולגרום להם להישאר במקום העבודה לאורך זמן.  

כך לדוגמא, חשוב לנקוט בגמישות כלפי העובדים ולייצר עבורם סידורי עבודה נגישים ויציבים שיאפשרו להם לשלב באופן בריא ומאוזן יותר בין העבודה לחייהם הפרטיים. מעבר לכך, סביבת עבודה בריאה ובטוחה והתעניינות ברווחת העובדים עשויים גם הם להגדיל באופן ניכר את שביעות הרצון בקרב העובדים. לדוגמא- ניתן להקים תוכנית סיוע ייעודית עבור העובדים, במטרה לסייע להם בפתרון בעיות אישיות שעלולות להשפיע לרעה על ביצועיהם בעבודה. פעילות זו עשויה לזכות אתכם בנקודות זכות רבות מצד עובדי החברה, אשר יכירו לכם תודה על ההשקעה הרבה ברווחתם ובבריאותם הפיזית והנפשית כאחד. וכפי שכבר ציינו קודם לכן, עובדים מרוצים ומסופקים לרוב מתפקדים טוב יותר ומביאים לפריון גבוה יותר בטווח הרחוק. 

אז אמנם חלק מהאפשרויות הנ"ל נשמעות מסורבלות ומורכבות לביצוע. אך בדיוק בשביל זה קיימות טכנולוגיות ותוכנות חדשות שיוכלו לסייע לכם לפשט את כל המשימות הללו באופן דיגיטלי, מהיר ופשוט. הרי בסופו של דבר, על מנת להעלות את אחוז שימור העובדים בחברה, חשוב מאוד להגדיל את מעורבות ושביעות רצון העובדים. ובשעה שמשימות ידניות מסוימות עשויות להימשך זמן רב ולפגוע בתפעול השוטף של העסק, אפליקציה פנים ארגונית עשויה להקל עליכם משמעותית ולאפשר לכם לבצע משימות כאלו ואחרות ישירות מהנייד, תוך כדי תנועה, בכל זמן ומכל מקום. 

בעזרת אפליקציית ניהול עובדים פנים ארגונית כמו- Connecteam, תוכלו להיפטר לחלוטין מהעטים והניירת ולהגדיל את מעורבות ושביעות רצון העובדים באמצעות הדרכים הבאות:

  • השתמשו בפיד החברתי כדי לציין עובדים מובילים, לפרסם עדכונים או אירועים חדשים ולאפשר לעובדים לגלות מעורבות בפרסומים השונים על ידי מתן לייק או הוספת תגובות.
  • הפיצו סקרים, שאלונים והקימו תיבת הצעות דיגיטלית על מנת לקבל משוב ותובנות  חשובות מצד העובדים.
  • ייצאו דוחות נתונים ומשובים של עובדים על מנת לנתח את תשובות העובדים ולפעול בהתאם.
  • צרו ערוצי תקשורת עבור העובדים באמצעות צ'ט פנימי בתוך האפליקציה.
Employee recognition on Connecteam app

אז במקום לבזבז זמן רב ולבצע את כל המשימות הנ"ל באופן ידני על ידי עט ונייר או באמצעות פלטפורמות לא רשמיות ובלתי אישיות כמו דוא"ל, אפליקציה פנים ארגונית תאפשר לכם לנהל באופן דיגיטלי כמעט כל אספקט תפעולי הקיים בחברה, בצורה פשוטה, מהירה ומהנה יותר, הן עבור ההנהלה והן עבור העובדים.

דיגיטליזציה של פעולות ומשימות יומיומיות

אתם ודאי תוהים כיצד דיגיטליזציה של פעולות ומשימות יומיומיות עשויה להעלות את שיעור שימור העובדים בתעשייה הלוגיסטית. ובכן, התשובה לכך מאוד פשוטה. כשמדובר בפעילות לוגיסטית הכרוכה בתנועה רבה והעברה של ציוד ממקום למקום, חשוב מאוד לצייד את העובדים בהנחיות ובנהלים ברורים, על מנת למנוע תקלות מהותיות בשרשרת האספקה ולהקל על פעילות העובדים. כמו כן, כאשר עובד אינו מקבל הנחיות ברורות לגבי תפקידו הוא עשוי לחוש תסכול ובלבול רב ואף לעזוב את החברה לטובת תפקיד יציב ומוגדר יותר. 

אז כיצד ניתן לבצע דיגיטליזציה של פעולות יומיומיות עבור עובדים בתחום הלוגיסטיקה? לפניכם מספר דרכים נפוצות:

  • צ'קליסטים ומשימות דיגיטליות– ניתן לבצע דיגיטציה של כל המשימות והפעילויות היומיומיות ולפקח בזמן אמת על פעילות העובדים לאורך היום. כך ניתן לדעת במדויק איזו משימה מבוצעת בזמן אמת ולקבל הודעה אוטומטית לאחר שהעובדים סיימו את עבודתם.
  • אפליקציה לניהול עובדים פנים ארגונית מאפשרת יצירה של טפסים דיגיטליים במגוון נושאים, כך שהעובדים כבר לא צריכים להסתובב עם קלסרים כבדים וניירת לכל מקום. שכן, יש באפשרותם לגשת לכל המסמכים במכשיר הנייד שלהם, באמצעות לחיצת כפתור פשוטה.
  • ניתן גם לכלול טפסי קריאה וחתימה הדורשים חתימה אלקטרונית של העובד לפני ההגשה. בנוסף, ניתן גם לייצא את כל הטפסים למטרות דיווח.
  • ניתן להוסיף תמונות לכל משימה או טופס דיגיטלי לשמירת רשומות מלאה.
  • כל המשימות והפעילויות מגובות בהתראות ותזכורות אוטומטיות שנועדו לוודא כי העובדים ממוקדים במשימות השונות. כך שהצוות הניהולי יכול להתרכז במשימות ניהול חשובות יותר, מבלי להשגיח באופן ידני על פעילות העובדים. 
Online checklists and real-time reports for logistics management

על ידי הגדרה ברורה של המשימות השונות וייעול הפעולות היומיומיות, תוכלו להגדיל בהדרגה את שיעור שימור העובדים בחברה, כמו גם את שביעות רצונם של העובדים. בנוסף, ניתן גם לבצע דיגיטליזציה של תהליכי ההדרכה וההכשרה של העובדים  ובכך להפחית באופן ניכר את  העלויות הגבוהות הכרוכות בשיעורי תחלופה גבוהים.  

ספקו לעובדים הדרכות והכשרות שוטפות

אל תסתפקו בהדרכה ראשונית עבור עובדים חדשים. אפשרו לעובדים שלכם להשתפר ולרכוש מיומנויות חדשות על ידי הכשרה קבועה ומתמשכת. גישה זו תסייע לכם להגדיל את שביעות הרצון בקרב העובדים ולגרום להם להישאר בחברה לאורך זמן. שכן, עובדים רבים שואפים להתפתח ולצמוח במקום העבודה, כך שהם יעדיפו להישאר במקום שפותח בפניהם הזדמנויות נוספות. 

מחקר בנושא שנערך לאחרונה על ידי רוברט וולטר תומך בכך וחושף כי 53% מבני דור ה-Y מביעים אכזבה מכך שמקומות עבודה רבים לא מספקים תכנית הכשרה אישית עבור העובדים בעת תחילת העבודה. למרות זאת, על פי המחקר, רק 15% מהמעסיקים הודו כי תוכניות הכשרה מותאמות אישית נמצאות בראש סדר העדיפויות שלהם לצורך העלאת המעורבות בקרב העובדים. כך שאם עדיין לא מצאתם לנכון לספק עבור העובדים שלכם  תכניות הכשרה אפקטיביות ומותאמות אישית, רצוי שתקדישו לכך יותר תשומת לב, במטרה להגדיל את שביעות הרצון בקרב העובדים ולגרום להם לגלות יותר מעורבות בפעילות החברה. 

בנוסף, חשוב שתספקו לעובדי החברה הדרכות בטיחות בתדירות גבוהה, במטרה להפחית את כמות הפציעות במקום העבודה וכתוצאה מכך למנוע היעדרויות ממושכות של עובדים. אמנם מדובר בפעילות מומלצת בכל מקום עבודה, אך כשמדובר בתעשיית הלוגיסטיקה, החשיבות של כך גדולה במיוחד, שכן, מדובר בעבודה בתנועה הכרוכה בהעברה של ציוד וחלקים ממקום למקום. באמצעות הדרכות אלו, תוכלו לספק עבור העובדים שלכם סביבת עבודה בריאה ובטוחה יותר, כמו גם לשמור על אחוזי נוכחות גבוהים בקרב העובדים. 

אז בשעה שמעסיקים רבים נרתעים מביצוע של הדרכות והכשרות בשל העבודה הרבה הכרוכה בכך, הרי שכיום כבר אין צורך להעמיס על העובדים אין ספור טפסים ומסמכי הדרכה שונים. אפליקציה לניהול עובדים פנים ארגונית תאפשר לכם לבצע זאת בקלות ובפשטות ותספק עבור העובדים שלכם גישה דיגיטלית לכל חומרי ההדרכה בכל עת ומכל מקום, ישירות ממכשיר הנייד שלהם. 

באמצעות שימוש ב- Connecteam תוכלו להפוך את חומרי ההדרכה למרתקים ומהנים יותר על ידי שילוב של תמונות, סרטונים, GIFS  וקישורים חיצוניים. בנוסף, תוכלו לספק לעובדים חומרי קריאה נוספים במידה שהם מעוניינים לחדד כישורים שונים שאינם כלולים בחומרי ההדרכה הסטנדרטיים.

ניתן לעקוב אחר התקדמות העובדים בזמן אמת באמצעות חומרי ההדרכה השונים וחידונים דיגיטליים הניתנים להתאמה אישית ולוודא כי הם ממלאים את המשימות השונות.  במידה שאתם מבחינים כי העובדים אינם מתקדמים בקצב הרצוי, יכול להיות שתידרשו לבצע כמה התאמות ומודיפיקציות במערך ההדרכה שלכם, על מנת לייצר התאמה אישית לצרכי העובד.

צרו תקני בטיחות ותאימות ברורים

תקנות הקורונה המשתנות לעתים תכופות, עלולות לגרום לכל מנהל להשתגע כשזה נוגע לצורך לוודא שכל העובדים מוגנים ועומדים בכל הכללים והתקנות בזמן העבודה. הרי אפילו דיווח פשוט על מפגע בטיחותי יכול להפוך לסיוט כאשר מבצעים זאת באופן ידני באמצעות עט ונייר. מה גם שניירת נוטה ללכת לאיבוד, או גרוע מכך- להיזרק באחד המשרדים ולהפוך לערימה ענקית ומבולגנת של מסמכים לא ברורים. 

בעזרת מערכת ניהול עובדים תוכלו לחסוך בניירות ועטים, לשמור על כדור הארץ ולבצע דיגיטציה מלאה של טפסי בטיחות בדרכים הבאות:

  • באמצעות שימוש ב- Connecteam ניתן ליצור טופס הצהרת בריאות של קורונה אותו העובד צריך להגיש לפני הגעתו לעבודה. יש לוודא כי העובד לא סובל מחום או משיעול וכי הוא לא היה במגע עם אדם שנמצא חיובי לקורונה לאחרונה. לאחר מכן, העובד חותם על הטופס ושולח אותו באופן דיגיטלי להנהלה. ברגע שהטופס נשלח תתקבל הודעת דחיפה אוטומטית המאשרת את קליטת הטופס למטרות דיווח.
  • כל דיווחי הבריאות והבטיחות יכולים להיעשות תוך כדי תנועה, כאשר לעתים הם גם כוללים תמונות או אמצעי מדיה אחרים. 
  • ניתן לגשת לכל פרוטוקולי הבטיחות בלחיצת כפתור.
  • ניתן לפרסם נהלים או תקנות חדשות בפיד החברתי ולוודא כי כל העובדים צפו בעדכונים השונים. 
דיגיטציה באפליקציה

גישה חופשית למסמכי הבטיחות והבריאות של החברה 24/7, מספקת לעובדים שלכם סביבת עבודה בטוחה ומאובטחת יותר וראייה לכך שאתם אכן דואגים לבריאותם. וכפי שכבר צוין קודם לכן, סביבת עבודה בטוחה ויציבה עשויה להשפיע באופן ישיר וחיובי על שימור העובדים בחברה. 

מחשבות לסיכום- שימור עובדים והפחתת התחלופה בענף הלוגיסטיקה

תהליך שימור העובדים והפחתת התחלופה בענף הלוגיסטיקה לא צפוי להיות פשוט ואין להקל בכך ראש. חברות רבות בתחום הלוגיסטיקה יצטרכו לעבוד קשה כדי לשנות דפוסי עבודה מיושנים ולהפגין פתיחות גדולה יותר כלפי טכנולוגיות חדשות ומתפתחות. 

תהליך שימור העובדים בחברה מצריך לא מעט פעולות פנים ארגוניות, בין אם מדובר בביסוס אסטרטגיית תקשורת פנים ארגונית, חיזוק מעורבות ושביעות רצון העובדים, דיגיטציה וייעול הפעולות היומיומיות, מתן הדרכות והכשרות מתמשכות עבור העובדים, או יצירת תקני בטיחות ותאימות ברורים. 

אך למרות שחברות רבות מודעות לשינויים הארגוניים הכרוכים בכך, רבות מהן מתקשות ליישם זאת בפועל. הרי שנות השמונים כבר מזמן חלפו מהעולם, וכיום במקום להאזין למוסיקה בווקמן, העובדים משתמשים בטלפון שלהם כמעט לכל צורך, לרבות האזנה למוסיקה. אם כך, מדוע לא לקחת גם את תחום ניהול העובדים שלב אחד קדימה ולהפוך את הליך התפעול לנגיש, פשוט וזמין יותר בכל זמן ומכל מקום.

באמצעות אפליקציה לניהול עובדים פנים ארגונית, תוכלו לספק לעובדים שלכם גישה 24/7 לכל המידע והמסמכים הנחוצים להם לצורך ביצוע עבודתם, ישירות מתוך מכשיר הנייד שלהם. כמו כן, פלטפורמות אלו מאפשרות דיגיטליזציה של תהליכי תפעול רבים הקשורים בפעילות היומיומית של החברה שלכם, מה שיאפשר לכם לפשט ולהאיץ תהליכים שונים, לעורר יותר מעורבות בקרב העובדים שלכם ולגרום להם להישאר אתכם לאורך זמן.

הצטרפו לאלפי ארגונים שמשתמשים ב-Connecteam לתקשורת פנים ארגונית